Veel Gestelde Vragen

Reserveringen

Wat is het voordeel om via het hotel te boeken en niet via Booking.com?
Als u direct boekt bij het hotel heeft u betere annuleringsvoorwaarden, meer keuze uit kamertypes en wij proberen altijd 5% goedkoper te zijn dan Booking.com. Daarnaast kunt u speciale verzoeken of vragen direct via onze receptie regelen in plaats van de Booking.com klantenservice.

Betalingen

Moet ik mijn creditcardgegevens verstrekken bij een reservering?
Alleen als u de aanbetaling met creditcard wil doen. Als u dit via IDEAL of bankoverschrijving doet is dit niet nodig – ondanks dat u hier wel berichten over krijgt.

Aankomst

Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is vanaf 15.00 uur. Als u eerder gebruik wilt maken van de kamer kunt u een early check-in reserveren. Voor €17,50 kunt u dan vanaf 13.00 uur gebruik maken van de kamer (niet mogelijk voor appartement de Waker).

In de appartementen

Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel. Alleen in onze hotelsuite met keuken kunt uw huisdier meebrengen. U kunt dit aangeven bij de receptie en wij rekenen hier €15,- per hond per nacht toeslag voor.

Vertrek

Tot hoe laat kan ik uitchecken?
Uitchecken is tot 12.00 uur. Als u tot later gebruik wilt maken van de kamer kunt u een late check-out reserveren. Voor €17,50 kunt u dan tot 14.00 uur gebruik maken van de kamer (niet mogelijk voor appartement de Waker)

Tarieven

Welke tarieven kan ik boeken?
U kunt het voordelige non-refundable tarief of flexibele tarief boeken.